úterý 10. září 2013

Polštářkování

Nějakým záhadným způsobem se u nás množí polštářky. Občas se mi zdá, že mi je sem nosí trpaslíci, ale Ti v tom budou asi nevinně. Jenže jako na potvoru mají každý jiný tvar (polštářky, ne trpaslíci :-). Jen ty 4 na gauči, jsou stejné, ale ti ostatní?...
Minulý týden jsem se v nějakém záchvatu rozhodla, že je všechny vyperu. A jak si tak peru a peru - zjistila jsem, že se mi některých rozměrů nedostává. Správný čas na to, abych zase nějaké vytvořila. Došel čas na flanel. Ne ten flanel, který si pamatuju ze svých dětských pyžam. Ale úžasný měkoučký, prostě k poňahňání - který jsem si omylem objednala u Melluzínky :-)
No vážně, to si tak objednávám, koukám na ty nádherný látky, přehazuju do košíku tu, a té zase o kousek víc... a prostě nekoukám na popisky. Ale zase to se mnou není tak špatný - zatím mám doma jenom dva vzory, a ty jsem zkombinovala na nové polštářky.




6 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Polštářky se moc povedly! A s tím množením (polštářků) to máme u nás stejně - ale skřítci mě nenapadli! Budu to muset pohlídat ;-)
L.

LucieH řekl(a)...

Krásní motýlci ,měla jsem na ně zálusk na pyžamko pro Anežku.Hned jak nám budou přebývat penízky,tak se těším na nové látky:-)))Polštářky krásné.

Martina Karliczekova řekl(a)...

Já by jsem moc chtěla pyžamko s motýlky. Pro sebe bych ho chtěla. Zamuchlala bych se do něj jako když jsem byla malá a bylo by mi skvěle.
Polštářky máš krásné.

mieke řekl(a)...

Kussensloopjes ?
In welke taal schrijf jij ? Ik dacht Pools ?
grtjs Mieke

Avondster řekl(a)...

pyžamko by se mi taky líbilo. Když já jsem ale na to moc líná. Ještě jsem dumala o domácích kalhotách pro holky. Matroš je to fakt úžasný.

Avondster řekl(a)...

Mieke - Tsjechisch. De stadje waar ik woon is bijna op de halve weg van Praag naar Wien.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...