úterý 24. září 2013

Víkendové čekání - Waiting during the weekend

Časopis, který měl přijít a na který jsem se těšila nepřišel, 
venku bylo pošmourno a nějak to na mě všechno sedlo. 
Potřebovala jsem barevnou vzpruhu. Něco veselého, co mi pozvedne náladu. Nápad to byl rychlý, nijak jsem nepřemýšlela, jak to  nakonec bude vypadat. Základem byly barvy. Veselé, světlé, optimistické. Něco přesně pro látky Secret Garden od Sandi Henderson.
Za tři večery byl hotov. Nejdřív vznikly kostky v prostředku (hrozně jednoduché, ale vypadají efektně - šešijí se dva pruhy k sobě, ty se nastříhají na čtverce a ty se následně rozpůlí /polovina zprava do leva a druhá opačně/ a pak si už jen sedíte a skládáte, jak se vám to zrovna líbí/ jako základ a pak jsem prostě přidávala a přidávala, až jsem byla spokojena s velikostí. Opět mám všude nitky - a už tři topy na deky (abych nelhala tak jen 2,5 ten poslední ještě není úplně dokončený).
Dokonce už i vatelínek jsem si u Mellu koupila, ale nějak se nemůžu dokopat k tomu to dokončit (to asi mě odrazuje představa nekonečného špendlení - od stehování jsem už upustila a mám dostatek špendlíků, a pak boj se šicím stroje, až se to tam celé budu pokoušet narvat).

Takže šití zdar a já než nasbírám odvahu na deky, tak jdu ušít něco menšího. Vánoce se blíží, je nejvyšší čas začít. :-)
A co vy, jak jste na tom se šitím?





7 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Marinu jsi čekala? Mě taky ještě nepřišla.
Pěkné to máš!
Jó a šití.... momentálně několik rozešitých projektů:-))
Ajka

LucieH řekl(a)...

Pořád můj obdiv k šití dek pro mě nepocopitelné:-)))já mám rozešité softshellky pro kamarádky holčiny...pro sovu Anežku...no šití stále dost,ale času málo.I v tom pošmournu, kdy zahrada zarůstá zima na krku a je ještě tolik potřeba udělat než napadne.A navíc nemuzu stále dávat fotky na blog...foták si nerozumí s PC ale prý už máme objednánu čtečku karet-)))to pak zase nebudu vědět co dřív stáhnout komu co poslat...krásné podzimní tvoření a děkuji za přání:-))

Hanka V. řekl(a)...

Taky jsem už objevila novou Marinu, ale mám ji objednanou až od října, tak si ještě počkám:-)))

Avondster řekl(a)...

Ajko, já to reklamovala na Sendu a poslali mi náhradní výtisk. Že prý to dávali na poštu 18.

Lucy pro mě jsou zase nepochopitelné oblečky. Sice jsem jich pár v potu tváře vytvořila, ale není to můj šálek kávy. Mám návrh, ty mi našiješ pro holky kalhoty a já Ti ušiju deku :-)

Věrka řekl(a)...

Martino, to je ale krásně veselé - to by zvedlo náladu snad každému.
měj se fajn Věrka

Elianna řekl(a)...

Martinko, ta bude kouzelná, moc hezky jsi to zkombinovala :o)

Avondster řekl(a)...

Eli, už ji mám i sešpendlenou!! Sem se překonala :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...