sobota 5. října 2013

Deka "čekací" je hotová

Tak a mám hotovo. Začalo se mi to tu nějak hromadit, a tak jsem se donutila došít alespoň tu nejnovější věc. Deku z čekání na Marinu.
Veselé barvičky do podzimních plískanic.

Volné prošívání - původně to měly být paví ocásky, ale že jsem byla líná a chtěla mít rychleji prošito, přidala jsem druhou polovinu a jsou z toho kytičky - ani nevíte, jakou mi dalo práci najít tam pro focení alespoň jednou kloudnou :-))




Deka je momentálně přehozena přes gauč, abych se jí mohla kochat :-) ale každou chvíli mi ji někdo bere :-)

NL: twee weken geleden ben ik begonnen met deze dekentje. Toen op vrijdag zou ik een tijdschrift voor naaisters /Marina/ krijgen, maar hellaas niets. Voor een lange tijd begon ik een deken te naaien.

PS: a ještě něco pro vás mám, už jste viděli tuhle vychytávku?
http://de.dawanda.com/product/49205562-Schuhschmuecker-KOMPLETTSET-Stickdatei-10x10
Úžasný.

12 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Deka je nádherná!!

mieke řekl(a)...

Een leuk dekentje heb je gemaakt.
En mooi doorgequilt op de naaimachine.
groetjes en een fijne zondag, Mieke

Hanka V. řekl(a)...

Ty taky čekáš na novou Marinu?:-) Zářijovou už mám, ale nějak se mi nedaří z ní konečně něco vyrobit, tak snad v zimě. Deka je skvělá a vybraná kytka bombastická. Prošívání dek je pro mě zatím španělskou vesnicí, už se těším, až budu umět taky takové úžasné květy.

Ajka řekl(a)...

Marti je nádherná!
Ajka

Věrka řekl(a)...

Martino, je krásná. Moc se ti povedla, takže se vůbec nedivím, že je o ni boj :-)
měj se krásně Věrka

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

je překrásná

LucieH řekl(a)...

Vychytávka na boty...vidím poprvé co ty lidi nevymyslí:-)))a deka parádní hned bych se jí přikryla...Krásnou neděli a zítra sna dojdu na poštu a posílám pro mimi ještě jednu drobnost...snad už není moc veliké...tak ji případně pošleš někomu jinému:-)))pa Lucyk

Elianna řekl(a)...

Martinko, krásnou deku si ušila.
Jo a hned jsem ti omrkla tvé internetové kamarádky :o)

Mery13 řekl(a)...

Je fantastickaaaa, suuuper, tak sa nečuduj že ju každý chce :-)Krásne víkendove dni prajem.

verpa řekl(a)...

Ta je krásná. Fakt nechápu, že jsem na váš blog ještě nenarazila

Avondster řekl(a)...

Moc děkuju a vítám vás tady.
Martina

Avondster řekl(a)...

Moc děkuju a vítám vás tady.
Martina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...