čtvrtek 24. října 2013

Domeček na penízky

Dostalo se mi pocty nejvyšší :-)
Manželovi se roztrhl pytlíček na drobáky, který nosí na klíčích a byla jsem pověřena obstarat nový. A protože se mi nedařilo několik dní dojít do města, abych se po nějakém náhradním podívala, navrhla jsem, že mu ho ušiju.
A on souhlasil.
A dokonce bylo i jedno v jakých barvách.
Tak teď má na klíčích barevný domeček na drobné mince.





Nieuw coin Purse for my husband.

5 komentářů:

Věrka řekl(a)...

Martino, moc krásný domeček.
měj se fajn Věrka

mdupka řekl(a)...

No to je rýchlosť! A naozaj krásne prevedenie ...

Hanka V. řekl(a)...

Domeček na drobné je skvělý nápad!!!

mieke řekl(a)...

Een leuk portemonneetje / beursje.
grtjs Mieke

LucieH řekl(a)...

Super domeček.Pořád váhám začít se zipovýma taštičkama nějak na to asi nemám patku zjištuju...protože tou klasickou šiju hrozne daleko...ale asi budu muset začít zipů jsem si nakoupila hromadu:-))))hezký víkend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...