neděle 27. října 2013

Medvídci - Teddy Bears

Sobotní sraz švadlenek v Brně přinesl nečekané dárky - třeba tyto čtverečky medvídků. Nejdřív jsem přemýšlela, co s nimi, protože toto není extra můj styl. Ale jak se se tak doma přehrabávala látkami, našla jsem ještě jedny medvídky - z Holandska. Ležely tam zapomenuté na dně šuflíku, protože jsem prostě nevěděla co s nimi. A tak jsem se rozhodla, že je skamarádním :-) a vznikla z toho tato univerzální deka. No zatím spíš jen top, protože trpím akutním nedostatkem větších kusů látek na zadní strany dek :-)




Donated fabric and fabric from Holland together created such a beautiful top

4 komentáře:

mieke řekl(a)...

Dat ziet er heel erg leuk uit.
grtjs Mieke

Věrka řekl(a)...

pěkně se skamarádili :-)

Hanka V. řekl(a)...

Medvídci jsou skvělí! Výborně barevně sladění. Už se těším na celou deku:-)

Avondster řekl(a)...

Dank je wel, Mieke.
Super, dnes jsem sehnala medvídkovou látku ve stejné barevné kombinaci. Doufám, že ji brzy dokončím.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...