čtvrtek 31. října 2013

Šití s Blaženou

Když Bellet vyhlásila v Marině "Šití s Blaženou" váhala jsem jestli do toho jít nebo ne. Nakonec jsem se do toho dala. Poučena z minulých šití, čtu s rezervou, že se jedná o půlhodinovou deku - znamená to spíše půl hodina sem, půl hodina tam a za týden máte deku skoro hotovou :-))
Ale protože doma už mám doma topy na několik dek (a ne a ne je dokončit :-)) rozhodla jsem se tentokrát pro běhoun na stůl - budou vánoce a bude se hodit.
Schválně píšu v jednotném čísle, protože původně jsem udělala běhoun dlouhý... a nakonec ho rozdělila na dva - viz poslední fotka, ale protože mě to začalo bavit, udělala jsem ještě další 2 - no nejsem megaloman :-) Ale na některé švadlenky nemám - v galerii se některé pochlubily i "několika" dekami :-)
Mrkněte pro inspiraci - jsou krásné.




The result of a common sewing of stripe "blankets". I created more small tablecloths. 
Check out into the Bellet gallery for the results and for inspiration.

5 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Moc se mi líbí, jak jste se do toho všechny zapojiny. Já ze zářijové Mariny zatím neušila ani ň:-)Nějak to čas nedovolil:-)

mieke řekl(a)...

Ze zien er heel leuk uit.
Een goed idee om restanten op te werken !
grtjs Mieke

Ajka řekl(a)...

Krásná práce Marti:-)

Elianna řekl(a)...

Marti, moc pěkná práce :o)

Martia řekl(a)...

Marti děkuju za návštěvu u mne.Koukám jak jsi šikovná.Šít já neumím a tak jsem tajně doufala že dáreček pro mne bude tvořit šicí šikulka a přání se mě splnilo.Tak už se moc těším ♥♥ Měj krásný víkend...Martina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...