sobota 30. listopadu 2013

Celý den v poklusu

Přeji všem krásný adventní čas.
Slíbila jsem holkám, že budeme péct perníčky. A splnila. Sice za mnou chodily už odrána zhruba každých deset minut, kdy už? Ale nakonec se dočkaly.
A taky se musím pochlubit. Zabrala jsem a dětská deka je konečně hotová. I přes moje prvotní nenadšení musím říci, že vypadá dobře. Tak snad se bude někomu líbit, protože jsem ji dala do obchůdku. 
 Dokonce se mi podařilo sehnat na druhou stranu taky krásně barevnou dětskou látku - jsou na ní sice myšky ale nevadí.

PS: Z původně 3 plechů perníčku jsou už jen dva ;-) Jdu si připravit další těsto, aby nám vůbec něco zbylo na vánoce. Navíc mě cácorky ukecaly, že si uděláme z perníku kolotoč - to když jsem zvažovala jestli udělat perníkovou chaloupku nebo adventní kalendář :-)

Takže zítra nebo příští víkend nás čeká zdobení. Ale právě jsem našla něco úžasně kouzelného - bílkovou polevou se nemusí zdobit jenom perníky - a vypadá to perfektně. Mrkněte: http://www.sashe.sk/danke/journal/cifrovane-jablcka

2 komentáře:

mieke řekl(a)...

je hebt een leuke kleed gemaakt.
Koekjes bakken ?
Ik heb even op de site van de versierde appels gekeken. Mooi !
grtjs Mieke

Věrka řekl(a)...

krásná deka a perníky mě taky čekají. Jsem zvědavá jak rychle je kluci snědí :-)
měj se fajn Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...