pátek 15. listopadu 2013

Pro dobrou věc

Při pohledu do kalendáře mě dnes napadly dvě věci:

Zatr-sakr, já nemám ještě hotové těsto na perníky.

Sbírka - nejvyšší čas začít.....


Abych vám to objasnila. Těsto na perníky si dělávám většinou několik měsíců dopředu - leží mi pak v alobalu v lednici a čeká na svůj čas. Většinou ho dělávám tak v srpnu v září. Když to nestihnu tak jen několik dnů dopředu, ale to pak sakruju, že ho musím dýl zpracovávat, je tužší, bolí mě z toho ruce ..... a vůbec.


A sbírka? Každoročně vyrábím věci pro občanské sdružení Metoděj (
Mezi Tolika Dětmi Jediný). Pořádají potom na Mikuláše aukci hand made výrobků, kdy výtěžek jde na zakoupení nějaké přístroje pro nemocnici. Začínalo se původně kanzashi kytičkami a postupně se přidávaly rukodělné výrobky. Dvakrát jsem pořádala sbírku těchto výrobků pro Kroměříž a okolí a loni jsem na to jaksi pozapomněla. Začala jsem chodit do práce ale sama jsem věci poslala, a až se mi holky připomněly, kdy že to bude.... byla jsem nucena se omluvit, že jsem na to vůbec nepomyslela. Tak to letos musím napravit

Jako každý rok, tak i letos pořádá občanské sdružení MeToDěJ - Mezi Tolika Dětmi Jediný vánoční aukci rukodělných výrobků. Přispívám jim každoročně a několikrát jsem pořádala i sbírku takovýchto výrobků. 
Loni jsem nastupovala po 8 letech znovu do práce, a tak na sbírku nějak nedošlo.
Letos jsem se ale rozhodla polepšit :-) a sbírku zase pořádám.
Funguje to takto:
Do určitého datumu u sebe sbírám rukodělné výrobky, které se pak hromadně odvezou do Havlíčkova Brodu organizátorkám aukce - ušetříte tak za poštovné.
Takže pokud bude mít někdo z vás zájem ozvěte se mi - sběrná místa Kroměříž, Holešov.
Pokud je někdo z větší dálky a má přesto zájem se aukce zúčastnit, pošlete prosím balíček přímo do Metoděje.
Určitě budou rádi za jakýkoliv i drobný příspěvek.
Jen jsem se dívala, že letos mají aukci již 1.12. takže budu muset balíček odeslat dřív.
Takže termín ukončení bude 22.11. 2013



O této akci již psla i Gladys na http://www.fler.cz/blog/metodej-vanocni-aukce-25745.

2 komentáře:

LucieH řekl(a)...

Určitě se přidám, loni jsem posílala díky tobě poprvé.Tak letos přispěji také.

Avondster řekl(a)...

Díky Lucy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...