středa 25. prosince 2013

Krásné a pohodové vánoce

Usadila se u nás potvůrka zubatá. Hoky jí daly jméno Verunka :-))
Nesmějte se, vážně jí tak říkají.
A to jsem si myslela, že jsem ušila kluka -))
Hlídá nám vánoční stromeček, aby ho nikdo neodnesl a je taky moc šikovná. Čistí nám podlahy.
Ušít jsem ji toužila už od té doby, co jsem ji viděla, ale došlo na ni až teď. Ale je vážně moc povedená. Jen trochu rozměrná :-D

Krásné a veselé vánoce všem dobrým duším.

Pohodu a radost všem.


5 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Verunka je holka šikovná, když zvládá tolik věcí:-)
Přeji pohodové svátky a šťastný vstup do dalšího roku:-))))

Avondster řekl(a)...

Hani díky, tobě taky.

Anna Ducháčková řekl(a)...

To je báječná potvůrka. Moc se povedla. Anny

Elianna řekl(a)...

Martinko, super povedená Verunka, co sama udržuje podlahu v naprostém pořádku. Je to šikovná holka 2v1.
Pěkné a hlavně klidné vánoční svátky.
A ještě mě zaujaly ty POHÁRY u "vánoční výzdoby", taky dobrý :o)

Avondster řekl(a)...

Ani, moc děkuju.
Eli to ne já - to jsou manželovy z tenisu :-) Tedy ty máš voči :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...