úterý 3. prosince 2013

Na kraji lesa.....


Původně stromeček pro nejmladší cácorku do školy, ale nakonec skončil u krabice s legem a holky si s ním hrají divadlo. Postavily ho vedle zámku pro Popelku a prý že vánoce ;-)
Oprášila jsem střih, který jsem si kdysi stvořila a takových nebo i jednodušších stromečků jsem nadělala docela dost. Dávno tomu. Ještě když byla Lucinka malá.
Koukala jsem, že i letos jsou součástí vánoční výzdoby ve školce, tak jsem jim to chtěla trochu "abgrejdovat". .-)
Nezadařilo se a stromeček asi zůstane doma :-)
Připravila jsem pro vás střih, který jsem na tento stromeček použila.
Jsou to vlastně tři stromečky, které se přišijí k sobě.
Prostřední je velký a krajní dva jsou malé.
Hrozně jednoduché šití, ale je potřeba myslet na pár věcí:

  1. nechat si dole dostatečně velkou díru na vycpávání, protože tím že to prostředkem přišijete k sobě, si ji hodně zmenšíte ;-)
  2. ještě před prošitím si trochu vycpěte špičky - stroj to přežije a vy si ušetříte práci a nervy s dostáváním výplně až nahoru.
  3. a za poslední. Záložky u děr (schválně nepíšu u díry, protože jich je tam opravdu 6), kterou na konec budete muset ručně zapošít si sežehlete vzorně dovnitř. Bude se to pak lépe zapošívat - kdyby náhodou zůstaly venku (znáte to, náhoda je b....c), tak máte problém - jak říká naše Jani. I tak ten střed má tendenci tvořit špičku, proto je lepší si střed trochu víc zahnout, aby stromeček pěkně stál.
PS: pokud se vám nedostává dost času nebo výplně stačí sešít dva stejné stromečky k sobě, a máte taky pěkný stromeček se čtyřmi (čím vlastně??) stranami.


Krásný advent všem.

6 komentářů:

mieke řekl(a)...

Leuk zo'n Kerstboompje.
Je maakt dan 1 deel van 25 cm en 2 delen van 21 cm?
Of 1 van 21 cm ?

grtjs Mieke

Ajka řekl(a)...

Marti nádherný stromeček!
Ajka

M Vecerkova řekl(a)...

Mieke er zijn twee van 21 cm - van elke kant een, of je kunt een boompje van alleen de twee grote of twee kleintjes maken.

Ajko děkuju. Mám hlavně radost, že se líbil dětem.

Pa

korálky dnů řekl(a)...

Ahoj Marti, děkuji za návod na stromeček. Včera jsem se byla podívat na výstavě Kouzlo patchworku a podobné tam měli vystavené. Ušetřila jsi mi hledání, tápání a metodu pokus - omyl. Hezký večer. ahoj Zuzana

mieke řekl(a)...

Oké, dank je wel.

Anna Ducháčková řekl(a)...

Moc krásný stromeček. Děkuji za tip.Letos už je dělat nebudu, ale schovám si ho na příští rok. Bude to pěkný minidáreček pro kamarádky. Anny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...