pátek 20. prosince 2013

Předvánoční tvoření - My creations before Christmas

Miluju vánoční výzdobu. Každý rok 1. prosince mě popadne vánoční šílenství. 
Jinak se to asi nazvat nedá. Přerovnám poličky, aby se na nich pěkně vyjímala vánoční výzdoba, přerovnám a přeskládám věci aby to lépe pasovalo. Rodinka má veliké štěstí že kvůli velikosti jednotlivých kousků nemůžu šoupat nábytkem. Určitě bych ho přerovnala, aby se "lépe hodil" k obrazu mému, tedy k tomu, jak si ten jaký rok vysním vánoce.
Mívám je každý rok jiné. Z původně přírodních jsem přešla na jednobarevné a díky dětem se mi tam vždycky připletou i jiné barvy.
Mám to stejně i s perníčky. Začínala jsem s čistě bílým zdobením, postupně jsem přidávala barvy, a teď dokonce i bonbóny a sušenky - na kolotoči, který jsme si s holkama vymyslely. 5 minut po tom, co jsem do dolepila a "došila" se mě ptaly, jestli ho UŽ můžou sníst :-) Zatím vydržel 2 dny. Myslím si, že zítřek nepřežije, tak jsem si  ho radši nafotila :-))
Letos jsem si vymyslela červeno - bílé vánoce. Udělala jsem už i drobný podvod. Do jedné krabice jsem seskládala všechny červené a bílé ozdoby na stromeček - doufám, že na mě nebudou mámit další krabice :-)
Každý rok ale sním míň a míň a jsem vděčná za to, když jsme všichni zdraví a v pohodě, protože to je víc než jakýkoliv dárek.



A trochu naší vánoční výzdoby.






4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Pááni, ten kolotoč je úžasný Marti!
Ajka

mieke řekl(a)...

Jij hebt leuke ' dingen ' gemaakt.
Het ziet er heel leuk uit, vooral die caroussel.

Hele fijne Feestdagen voor jullie en de Beste Wensen voor het Nieuwe Jaar.
grtjs Mieke

Hanka V. řekl(a)...

Kolotoč je skvělý nápad, to musí mít děti radost:-)
Výzdoba je krásná, moc se mi líbí, jak to máš vychytané. My u nás už několik let máme stříbrno modré Vánoce, pořád říkám, že přestoupíme na měděné, ale ozdob je pořád málo:_)))

Anna Ducháčková řekl(a)...

Marti, ten kolotoč je obzvlášť povedený. Přeji ti krásné svátky a hodně štěstí a zdraví do nového roku. Anny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...