pondělí 16. prosince 2013

Vánoční výměna na druhou - Christmas exchange

V sobotu jsem měla narozeniny. Takže balíček, který došel v pátek z vánoční výměny, byl takový extra parádní dárek navíc. A nádherný. Už když jsem ho nesla z pošty, říkala jsem si, co tam asi může být - velké, měkké. 
Lenka háčkuje, takže mi bylo jasné, že tam bude něco od háčku, co ale může být tak velké? Napnutá jsem byla do poslední chvíle, a pak na mě vykoukla, takováhle vánoční nádhera. Z jedné strany vánoční hvězdy, z druhé moje oblíbené cesmíny. Krása.
Lenka byla zvědavá "jak to polštářku u nás sluší" tak tady je pár fotek z našeho obýváku.

Crochet pillow by Lenka



Co říkáte? Sluší, že!

8 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

SLUŠÍ!!!

LenkaH. řekl(a)...

Tak ten jako kdyby se tam narodil :o) jsem moc ráda, že Tě můj dáreček tak potěšil! Ať Ti slouží! Papa, L.

Napadnicek řekl(a)...

Opravdu mu sluší

Anna Ducháčková řekl(a)...

Polštářek je úžasný, už jsem ho obdivovala u Lenky. Moc mu to u tebe sluší. Hezký večer Anny

Ajka řekl(a)...

Sluší mu to u vás:-))

Věrka řekl(a)...

Krásný a dodatečně všechno nejlepší :-)
Věrka

korálky dnů řekl(a)...

Krásně k vám "zapadl" - hezký večer. Zuzana

Avondster řekl(a)...

Díky moc. Propracovává se k titulu "nejoblíbenější" polštář :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...