pátek 13. prosince 2013

Vánoční výměna

Vánoční výměna u Ajky
Los mi přidělil jmenovkyni Martinu, která mi to dost ulehčila, protože si přála třeba andělku.
Zajímavé, že já andělky tvořím jen do vánočních výměn :-)
Tu poslední jsem dělala loni také do vánoční holandské výměny.
Původně měla být tato pro Martinu taková "univerzální" ale pak mi to nedalo, když už jsou ty vánoce a pak taky vánoční výměna, že. A Andělína dostal červenou čepičku a barevně ladící sukničku. A samozřejmě zástěrku, aby se neušpinila, až bude péct cukroví.
Dnes mi přišel ještě dáreček od Leni. Je úžasný ale o něm až příště - jestli ho do té doby neoňuchňám.
Krásné slovíčko.
A já vám přeju krásný Advent.




6 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Andělka skřítkovská:-) Nádherná!!!

Ajka řekl(a)...

Marti je moc krásná, máš šikovné ručky:-)
Můžu si prosím půjčit foto na přehlídku?
Ajka

mieke řekl(a)...

Leuk, die kerstengel.
Grtjs Mieke

Napadnicek řekl(a)...

Nádherná andělka.

Martia řekl(a)...

Marti Andělka i srdíčko mě udělali velikánskou radost ♥♥ Martina

Avondster řekl(a)...

To jsem moc ráda Marti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...