čtvrtek 9. ledna 2014

Moje zamilovaná - my love quilt

Už když jsem poprvé viděla tyhle látky, věděla jsem, že si z nich jednou ušiju deku. Jenom pro mě (vše je ovšem relativní, a tak i když je oficiálně moje používám ji zřídka - bo je věčně obsazená :-) Trvalo to dlouho, než jsem se do nich vůbec odvážila střihnout. Ale už ji mám a jsem do ní totálně zamilovaná.
A i když jsem použila hodně lehoučkou výplň, její prošívání mi dalo zabrat. Stroj zlobil a zlobil a já se s ním nebyla schopna domluvit. Niť se cuckovala a trhala - i když byla nahoře i dole stejná a úplně nová, člunek vyskakoval a já se vztekala. Ladila jsem a ladila, až jsem měla pocit, že jsem stroj celý rozladila a tak jsem poprvé ke svému stroji povolala opraváře, aby mi ho vyčistil a seřídil.
Pán ochotně dorazil hned druhý den a i když mi stroj chválil a ani ho moc nečistil jen ho tu a tam trochu utáhl, zjevně to pomohlo, nebo si stroj užíval zvýšené péče, a zbytek deky poprošíval naprosto bez problémů. Uf a třikrát hurá. 


Quiltovaná deka
Přidat popisek

Quilt blanket









6 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Vůbec se ti nedivím, že jsi se do ní zamilovala, je skvělá!!! Já svoji deku prošít nechala, pač to neumím a neměla jsem na to nervy.Skládám poklonu!

zcdl řekl(a)...

Mooooc krasna :)

mieke řekl(a)...

Heel mooi, ook mooie kleuren.
grtjs Mieke

Katarína řekl(a)...

Je nádhernááá ♥

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Nádherná kolekce látce a hezká deka. Ani pro mě by nebyl problém si ji zamilovat :-)

Anna Ducháčková řekl(a)...

Páni! Ta deka je úžasná. Jsi velká šikula,určitě ta trocha zlobení při šití za to stála. Anny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...