pondělí 17. února 2014

Na slano

Manžel měl narozeniny, a protože chlapa sladkým dortem neuctíte, vymyslela jsem slaný. 
Dobré chutnání.


Jen se po něm zaprášilo, dokonce i avokádová pomazánka v rochňacím bazénku - jen pumprniklový domeček zůstal na mě :-) i když byl proložený chorizem.

8 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Ten musel zmizet mrknutím oka:-)))

Lenka/Lilienka řekl(a)...

No, páni, to je luxusní nápad :-)

Ajka řekl(a)...

No pááááni.... tak takhle fantastický dort jsem ještě neviděla.... ještě že nikdo nevidí, jak tady zírám s otevřenou pusou:-)))

zcdl řekl(a)...

odpadnem....to je genialne...! prajem manzelovi vsetko najlepsie a gratulujem mu k takej sikovnej manzelke. .. :) pa, Zuzana

mieke řekl(a)...

Ojé, creatief met eten.
Ziet er leuk uit.
grtjs Mieke

Avondster řekl(a)...

Holky díky. Už jsem dělala panenku i dort a podobná fotka mi nedávno došla do mailu, tak jsem si řekla, že to není špatný nápad. Jen jak jsem začala kreslit a kreslit a kreslit... najednou to vypadalo, že mi chleba nebude stačit :-)
Chleba je vydlabaný a vyplněný pochoutkovým salátem a kopeček je přikrytá houska :-)

Elianna řekl(a)...

Martinko, dodatečně manželovi vše NEJ. Nádherný "dort" si vytvořila!
Holt, není nad šikovné tlapky :o))

zememeric řekl(a)...

úžasný dort, hned bych se do něj pustil!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...