pondělí 10. února 2014

Skoro jarní příspěvek

Taky vám to počasí připomíná spíš jako než zimu? Během ledna a února jsme tu viděli jeden den poletovat sníh a to bylo všechno. Venku mi stále ještě kvetou petrklíče, i když už jsou asi trochu pomrzlé, ale když jsem viděla, že i venku mi začínají rašit hyacinty, trochu jsem se vyděsila. 
Zato hyacinty, které jsem si koupila domů... Tři květináčky, v každém tři cibulky a z každé cibulky vyrašily dva květy - 18 hyacintů na jeden obývák je trochu moc / i na mě, natož na manžela, který je alergik - teď to vypadá, že jsem se ho jako chtěla zbavit :-))/.
Musela jsem je ořezat.
Netušila jsem, že i ořezané vydrží dlouho ve váze - pár jsem jich vzala do práce, několik dala babičce. Vydržely ještě týden krásně kvést ve vázičce.
Květináče jsem koupila speciálně pro tyhle kytičky - byly skoro dražší než hyacinty ;-) ale mají na dně takový malý cuplík, na kterém ty kytičky stojí a máchají si kořínky ve vodě :-)




A protože na mě už jaro dýchá z každého koutu byla jsem nucena /nemyslím tím nikoho konkrétního, spíš takové to vnitřní nutkání a těšení/ doplnit si své zásoby bylinkových semínek. Už se těším, jak se budou klubat z hlíny.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Taky už mám semínka doma:-))
Ajka

Hanka V. řekl(a)...

No, tak to asi budu muset taky nějaké bylinky nakoupit a zasadit, truhlíky na balkon jsou připraveny. A včera jsem na naší zahradě viděla téměř kvetoucí sněženky:-)))

Elianna řekl(a)...

Marti, krásně nafoceno a voní až sem, taky mám ráda hyacinty :o)

Simona S. řekl(a)...

Já jsem ostuda, já vůbec nevím, jak voní hyacint. Potkávám je na každém blogu a vždy to vypadá tak krásně, že asi taky nějaké bílé pořídím :-) Ty tvé jsou, Martinko, obzvláště krásné. Takhle moc rozkvetlé jsem je ještě neviděla!

Avondster řekl(a)...

Simi díky, přiznávám, že jsem byla taky překvapená, že z každé cibulky vyrazily dva květy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...