úterý 4. března 2014

Scrap quilt

Jarní počasí mě donutilo konečně dokončit poslední rozešitou deku, kterou jsem doma měla - než mi začnou rašit bylinky. Jde o scrapovou deku - čtverečky o rozměru 15x15 jsem postupně vyráběla asi rok. Vždycky když jsem měla nějaké červené zbytky přišila jsem to k dalším a ty sešité kousky jsem pak postupně řezala na čtverečky. Doplňkovou barvu jsem chtěla mít šedou nebo černou - ale ne jednolitou barvu.
Nakonec jsem sehnala takové šedé jehličky - a nevypadá to špatně.
Zadní strana - já prostě nemám doma žádný velký kus látky ;-) a tak jsem prostě sešila další zbytky, co se doma našly.
A vznikla ideální deka na hraní.
Zajímavé je prošití - nevím jak jsem k tomu došla, ale deka je prošitá po liniích a jenom šedé kraje jsou hustě prošité ostrými tahy volného quiltování, takže je deka na okrajích pevná, ale přitom dostatečně nadýchaná.




2 komentáře:

Hanka V. řekl(a)...

Šedé jehličky miluju:-) Akorát u mé prodejkyně jsou již jehličky vyprodány:-) Snad na ně ještě někdy natrefím:-) Výsledek je skvělý:-)

Martinacrea řekl(a)...

Mooi gemaakt hoor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...