pátek 7. března 2014

Už raší

Mám ráda čerstvé bylinky. Líbí se mi když mám na balkoně svou zelenou džungli.
Letos jsem vysela bylinky už s předstihem - neodolala jsem, když je venku takové jarní počasí.
Vyrazily už skoro všechny - bazalka, saturejka, tymián, petržel, oregano, řeřicha, měsíček.....
Už se těším jak je vysadím.
Co se nevejde na balkon, píchnu do své minizahrádky před domem. Místa tam je dost. Zase tam zlodějíčci něco vyrýpli, a tak je to takový nikdy nekončící koloběh.
Zrovna včera jsem přemýšlela, proč je u levandulí taková díra? Co jsem tam měla - a pak mi došlo, že hrneček - zespoda děravý a v něm sedmikrásky.
A je pryč.
Přemýšlím, jestli to zlodějíčci věděli, že je tam vespodu díra?? A nebo si to vzali na zkrášlení své vlastní zahrádky? Nevím, budu muset vytáhnout další - ještě že si je schovávám :-)

4 komentáře:

Hanka V. řekl(a)...

Když oni dnes neví, co vše by se jim doma hodilo či by mohli zpeněžit:-)))

AnďaH řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
AnďaH řekl(a)...

Taky už se moc těším na zahradničení. Semínka už jsou nachystaná :-)
A občas se taky něco ztratí ze skalka před domem, ikdyž zatím si vždycky jen utrhli.
ikdyž u mně se stal vlastně jednou pravý opak-jednou se mi tam objevil odkopek skalniček, tak jsem ho zasadila a za pár měsíců jsem se teprve dozvěděla, která paní mi ho tam přistrčila.

Elianna řekl(a)...

Martinko, ty jedeš... super "líheň" bylinek :o)
Pěkně drzá holota, co ti čmajzla hrneček se sedmikráskama! Banda nenechavá.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...