neděle 13. dubna 2014

Duben

Nějak v poslední době nemám čas - na nic. Venku je krásně, holky si chtějí pohrát a proběhnout se venku. Naší nejmladší jsme sundali z kola malá kolečka - nejdříve se vzpírala, ale teď mě každou chvíli ukecává, že chce jet na kolo. Já s láskou opečovávám svou venkovní předzahrádku - měla jsem už trochu absťák :-) a po chvilkách si šiju. Ale protože nemám nic hotového, tak vám alespoň předvedu polotovar mé budoucí tašky.


Velkou radost jsem měla z výhry u Míši. O to větší nervy jsem prožila na poště, když už to vypadalo, že mi balíček ztratili - milá Míšo čmanilko, ten čaj na dobré nervy, jsem si měla dát předtím :-))

Prostřední cácorka donesla z keramiky krásnou slepičku, a tak jsem si ji musela hned vystavit. A máme jarní výzdobu.

1 komentář:

Hanka V. řekl(a)...

Taška denyse bude krásná:_) A máš veselé prostírky a šikovnou dcérenku:-))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...