středa 21. května 2014

Ogee quilt

Nelekněte se toho názvu, vážně se tomu divnému tvaru tak říká :-)
Těžko něco na internetu hledat, když ani nevíte jak se tomu říká, že. Dalo to dost práce, protože moc takových quiltů jsem nenašla. Chvíli jsem sbírala odvahu, jestli mám vůbec něco takového začít. Můj poslední pokus s půlkroužky nedopadl zas až tak úchvatně - vlastně dopadl do koše :-), ale to už je tak dva roky zpět. Mezitím jsem opět dostala odvahu něco takového zkusit. A ono to jde. Tak mi držte pěsti, ať to dokončím. Zatím je sešita tak 1/3 budoucího topu deky. Vzniká totiž mírně živelně :-) bez návrhu atd. Prostě mám jen typ bloku a přidávám si látky jak se mi to hodí, a když už se mi nebude chtít, tak to ukončím.
Jsem momentálně s holkama doma na paragraf, protože mají angínu, tak to abych se nenudila ;-)
Bellet díky za tvoje postrčení a taky za látky, které jsou součástí této deky.



6 komentářů:

LucieH řekl(a)...

Neuvěřitelné co se dá šít.Opět můj obdiv quiltařkám:-)brzké uzdravení...já jsem doma měsíc s Vojtíkem týden před mandlí a ted už 3tí týden po...hojí se mu to pomalu.Zítra má premiéru,ale v malé školce kde je 5 dětí u Honzy v práci a v pondělí hezky do své velké to bude boj.

Hanka V. řekl(a)...

Super, jen tak dál a nepřestat:-)

verpa řekl(a)...

Smekám před tebou, křivky jsou na mne moc složité a nejdou mi. Deka vypadá už teď výborně

Martia řekl(a)...

Tak tohle já bych nedala-- úžasná práce.... Měj se moc hezky..Martina

Avondster řekl(a)...

Věri asi to chce jen velkou trpělivost, přiznávám, že křivky se mi povedly až teď na xtý pokus - když si vzpomenu jak jsem se navztekala u deky pro prostřední cácorku, kde jsem dělala "jen 2" obloučky....

Avondster řekl(a)...

Luci bojujte :-) A ať je malý brzy úplně v pohodě - trhali mu krční?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...