pátek 2. května 2014

Rozkvetly magnolie



Nenechte se zmást. 
Magnolie jsou tu už dávno odkvetlé. Ale i tak patří k mým nejoblíbenějším jarním květům. Květy obalená růžová magnolie je nádherný strom a děsně "romantický" strom. Snad jen rozkvetlé sakury s ní můžou soutěžit. Těch tu máme v Kroměříži spousty - rozkvetlá sakurová alej - to je nádhera. Jen škoda, že v loni některé aleje mohutných sakur vykáceli. Některé "omladili" jiné bohužel nahradili jinými stromy. Měla jsem ty staré stromy ráda.



Na kulatou kabelku s motivem magnolie se chystám už dva roky :-) Byla jsem tenkrát s naší nejmenší v nemocnici a abych se tam nenudila, nakoupila jsem nějaké časopisy - v jednom byla kulatá kabelka, ve druhém výšivka magnolie. Hned jsem věděla, že to spojím.... Výšivku jsem dokončila asi po půl roce, na kabelku došlo až teď :-)




kabelka

3 komentáře:

Věrka řekl(a)...

Krásná taštička s moc povedenou výšivkou. Měj se krásně
Věrka

Ajka řekl(a)...

Je nádherná....
Ajka

Amelie řekl(a)...

magnólie a sakury mám moc ráda. taštička i výšivka jsou nádherné.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...