neděle 25. května 2014

Ty jsi má levandulová..

Nevím, co mě to napadlo stvořit "něco takového".
Nemyslím tím tašku, ty tvořím neustále. Ne že bych je potřebovala, ale je to báječný relax, a hrozně mě baví, když vzniká něco nového. Ten okamžik před tím protočením, když se kabelka vylíhne do krásny. Vždycky si říkám, že už další šít nebudu, ale uběhne týden a já dostanu "absťák".
Některé mě jistě pochopíte. :-) Ostatní vidím nechápavě kroutit hlavami.
A proč ten povzdech na začátku? Jde o tu látku - jenže ona si o to řekla /zase vidím, že tu někdo kroutí hlavou a posílá mě do HB :-)/ Je to proužkový krep, který mi tu ležel už hodně dlouho. A jednou když jsem přerovnávala látky...
No, prostě taška je to dost prostorná na spoustu toho i onoho. Jen si asi chvíli počká na svou novou majitelku. Po mě je /nevím jak to říct/ - málo výrazná. :-) taková něžné sladká, na mě moc romantická.







PS: Bellet má tuto tašku pod označením John Deer - což mně evokuje "nevím proč" kombajny :-), a to tedy je - velká jako kombajn.

6 komentářů:

Jane33 řekl(a)...

ahoj Martina.
no....ja som nakoniec (kvôli argumentom niektorých zúčastnených) svoju účasť prehodnotila a šijem tiež...
ale Tvoj milý komentár ma nesmierne potešil.
a opýtam sa, prečo si sa neprihlásila, máš nádherné práce...???
ak ju nemáš komu dať, tak ja sa jej rada ujmem, určite...

doteraz som nepoznala Tvoj blog, ale už si ho pridávam k sledovaným...
jana

Avondster řekl(a)...

Jani, jsem ráda, že ji tak rychle někdo "adoptoval" a ráda jsem udělala radost ;-) Mám pěknou neděli.

Hanka V. řekl(a)...

Super!!!

mieke řekl(a)...

Een leuke handige tas heb je gemaakt.
grtjs Mieke

Jane33 řekl(a)...

Martinka....ja by som aj napísala adresu, ale do príspevku nie a akosi nevidím Tvoju mailovú adresu...
napíš prosím rovno na môj mail. Ak dáš iba komentár, Tvoju adresu mi ukáže ako "noreplay"...takže nemôžem odpovedať...

Avondster řekl(a)...

Jani, mail jsem Ti právě už posílala, ale žádná odpověď, proto jsem Ti psala do komentářů. Jinak můj mail je jednoduchý avondster(moje přezdívka)@seznam.cz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...