neděle 15. června 2014

Červnové snění

Nádherné počasí mě donutilo vytáhnout kolo a každé ráno jezdím do práce na kole - hodinka tam hodinka zpět. Dokonce i v tom horku to bylo fajn - určitě lepší, než kdybych jezdila jako obvykle busem. Jsem pěkně opálená - a brzy budu ještě víc :-) /pro nenederlandisty přeložím nápis na obrázku: NERUŠIT protože brzy odjíždím na dovolenou/.

Ta velká horka jsou už sice pryč, ale hned v pondělí jsem musela dělat škatulata, škatulata s rostlinkami, protože některé bazalky a hlavně cesmíně se ta výheň na balkoně moc nelíbila a taky se trochu p-opálila. Snad to přežije. Jahůdek je tam spousta a Jaňulka je moc spokojená se svou kytičkou :-) Dnes jsem dokonce koukala, že už mi červená jedno rajčátko.

Na šití jsem už dlouho nešáhla, protože je stále co dělat a tak mi tam čekají dvě deky na prošití. Vidím to tak až po dovolené.
Cácorky si včera užívaly třešní a višní u tety. Všechny tři vylezené na stromě a cpaly se až se jim dělaly boule za ušima.
Příští víkend zase nic - to frčíme za dědou, kterému bude 90 a pak .....dovolená.




3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Balkonová zahrádka pěkně roste ... a holky si na stromě užívají:-)))

mieke řekl(a)...

Leuk, het niet storen label.
En hele leuke foto's van de kinderen.
grtjs Mieke

M Vecerkova řekl(a)...

Jj Ajko, první pesto už je hotové :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...