středa 11. června 2014

Sukničky pro cácorenky


Máme tu léto a tak bylo potřeba šatník cácorek doplnit o nějaké rychlonatahovací sukýnky na gumu. Přešila jsem babiččinu zástěru, rozstříhala dvoje šaty... Zlatá dobrá recyklace :-)
Holky jsou spokojené, že mají zase něco nového a já jsem si zas trochu vyprázdnila zásobník s věcmi, které se už nenosí, ale které by se někdy mohly hodit. A že to bylo potřeba!
Navíc Jance tam zůstaly mega-kapsy, a tak i když má sukýnku s kopretinama, vypadá jako krteček zahradník :-)
Ale ještě nekončíme, je nastříháno/rozstříháno na další dvě.


6 komentářů:

LucieH řekl(a)...

Parádní, už mám také naplánováno šít balonovou sukničku...,ale marodím já,Anežka tak není nějak chuť,ale musím ať je na léto užije.Recyklace pěkná...krásné vzory.

Věrka řekl(a)...

Krásné a holky budou určitě nadšené.
měj se krásně Věrka

Elianna řekl(a)...

Marti, parádu si našila :o)

Ajka řekl(a)...

Marti jsi šikulííínka!

M Vecerkova řekl(a)...

Holky díky. Luci, jak se šije balonová - tu jsem ještě nezkoušela.

mieke řekl(a)...

Leuke rokjes , voor de meisjes.
groetjes Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...