středa 17. září 2014

Jak u Šípkové Růženky - Rosehip beauty


Minulou sobotu jsme byli na kolech na Rusavě. Cestou jsem si všimla, jak krásně vybarvené jsou už šípky, a protože vím, že obrovský keř nám roste vzadu za halami v práci, vydala jsem se na lup - jen jsem se pak bála, že mě s tím pichlavým koštětem nebude chtít vzít řidič do autobusu :-)
Roste tam i nějaký břečťan - tak i toho jsem si trochu uřízla.
Šípky jsou to nádherné, veliké - kamarádi mi ani nechtěli věřit, že jsou to obyčejné plané šípky. A naše nejmladší stále chodí a ptá se, kdy konečně uděláme ten šípkový čaj? :-)
A kdybyste nevěděli, ten úžasný pavouček pro štěstí je od AMY - její drátované věci miluju.
Babí léto je nádherné, když svítí sluníčko.
Tak ať se z něj těšíte co nejdéle.
Mějte se krásně, já jdu zase něco tvořit.

3 komentáře:

Anna Ducháčková řekl(a)...

Také se chystám na šípky,já mám moc ráda šípkový čaj a už jsem vyzkoušela i šípkovou marmeládu.Dělala jí ségra a moc se jí povedla, ale je s ní trošku piplačka. Ty jsi si vytvořila moc pěkné dekorace. Přeji krásný zbytek víkendu Anny

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Krása, jako by bylo v šípkách schováno poslední letní sluníčko :-)

Avondster řekl(a)...

Šípky seschly, a tak z nich brzy bude šípkový čaj :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...