středa 10. září 2014

Ogee quilt finish

Vyvěste vlajky, fanfáry ať znějí.
Už je deka hotová. Celé prázdniny tu ležela, prach na ni usedal a já ne a ne se k ní dohrabat. Potřebovala jsem jeden volný den, kdy cácorky nebudou nic chtít, na nic se ptát, den kdy bude manžel někde pryč, aby nefrflal, že ho ten můj stroj ruší.
Deka totiž dorostla do nějakých  180x180 cm - největší deka jakou jsem zatím šila, a kterou jsem hodlala volně proquiltovat.
Den D konečně nadešel v pátek - manžel na tenisovém turnaji, holky spaly u babičky.
Hotovo.
Sláva, nazdar výletu.
Teď už jen ten lem u televize pěkně ručně přišít.


6 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Deka neuvěřitelná! A poslední fotka je bombovní, jen autorka chybí:-)

Marta Dupkalová řekl(a)...

Je fakt perfektný !!!

mieke řekl(a)...

Leuk, een ' meiden ' kleed.
grtjs Mieke

Avondster řekl(a)...

Autorka nemůže, autorka fotí :-)

PaB řekl(a)...

Naprosto úžasnáááááááá!!!
Ta teda stála za tu práci:o)) Pavlína

Avondster řekl(a)...

Pavli děkuji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...