sobota 15. listopadu 2014

Když ptáci odlétají do teplých krajin

Když ptáci odlétají, chtěla jsem si jich tu pár ponechat.
Pro potěšení.
A vznikla kabelka v barvě podzimního listí.
Chtěla jsem něco menšího a přesto praktického.
Něco co si můžete přehodit přes rameno a jít...
Jít se brouzdat podzimním listí.
A pozorovat třeba sovy :-)
Když jsme se vracely s Jájou s dýňování, byl parádní vítr. Stromy u jejich školky jsou oblíbeným nocovištěm sov, ale tehdy jich tam byly desítky. Jenom v prudkých poryvech větru se jich vznášelo víc než 20.
Byla to úchvatná podívaná.


 


4 komentáře:

LucieH řekl(a)...

Krásné.Já se do takovéto krásy asi nikdy nepustím. Nějak mi to hlava nebere co kdy a jak šít...moje největší tašková schopnost je obyčejná nákupka:-)Úžasná kombinace:-)

Hana Stejskalová řekl(a)...

Je moc pěkná, barvičky příjemné. Krásný večer.

Olive řekl(a)...

Ta je nádherná.

Anna Ducháčková řekl(a)...

Ta je naprosto dokonalá !!! Jsi šikulka. Hezký večer Anny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...