úterý 18. listopadu 2014

Mikulášské taštičky pro 4 holčičky.


Bylo potřeba udělat UPGRADE starých mikulášských taštiček. Ty staré už byly takové ojeté, potrhané a k nekoukání. Chystala jsem se na ně už loni, ale nějak na to nedošlo, a teď mi to konečně nedalo.
Uchycení jsem se inspirovala u Haničky - Hazy.


  Mikuláš ztratil plášť...


6 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Krásné:-)))

LucieH řekl(a)...

Něco mi uniklo?4 holčičky? Nebo ta čtvrtá je neteř? Jsem hlava děravá a děti už nějak nestíhám ty okolo.Svoje zatím vedu v patrnosti zatím 2:-)

Ajka řekl(a)...

Jsou parádní! Taky bych se do nich měla už konečně pustit.-)))

Martia řekl(a)...

jsou moc krásné :o) Martina

Iv G řekl(a)...

Ještě něco dobrého dovnitř ..a Mikuláš může rozdávat :-)))

Anna Ducháčková řekl(a)...

Jsou super. Určitě se holčičkám budou líbit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...