sobota 3. ledna 2015

Do nového roku.... vykročte pravou nohou

Vánoce, stejně jako celý rok 2014, jsou již za námi a volno, které bylo mezi svátky uteklo jako voda. 
Ani jsem skoro nepostřehla, že nějaký volný čas mám. 
Chodili jsme bruslit, lyžovat, hrát bowling, ale našla jsem si i čas dokončit nedokončené.

Stromek před vánoci zdobily cácorky. Chtěla jsem ho mít bílý (kamarádka mi uháčkovala nádherné bílé ozdoby), ale vyslechla jsem jejich rozhovor, o tom, jaký by stromek chtěly mít ony, jedna chtěla fialový, druhá bílo-zlatý, třetí pestrobarevný, a celou debatu ukončili tím, že se to mamince líbit asi nebude. Tak jsem je nechala, ať si poradí samy. Dokonce si na tatínkovi vybojovaly i hvězdu na stromek - tatínek chtěl špici :-)  Tak teď je to takový pestrobarevný mišmaš.
Ale hlavně, že se líbí.
Po rozbalení dárků jsem si zhluboka oddechla, že jsou spokojené.
Protože trefit se do vkusu (a přitom nezbankrotovat) tří malých holčiček je kumšt.
:-)
Jen nejmladší cácorka fňukala, že na ni Ježíšek vůbec nemyslí, protože si přála ovládat led jako Elza (pro neznalé, pohádková postava z kreslené pohádky).




Za sebe i celou svou rodinku přeji všem milým duším krásný a pohodový celý nový rok.



4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Pěkný nový rok i Tobě:-)

Amelie řekl(a)...

Krásný stromeček, a mooc vám to sluší.

mieke řekl(a)...

Een leuke kerstquilt en een leuke foto van jou met de kindjes.
Nog de beste wensen voor 2015.
grtjs Mieke

Avondster řekl(a)...

Moc děkujeme.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...