čtvrtek 29. ledna 2015

Počmárané čtverečky

Začalo to jako obvykle. 
Courám po internetu, hledám inspiraci a najednou se mi tam zalíbí jedna deka. 
Začala jsem si kreslit, nejdřív spodek, potom jeden blok, druhý... pak přišlo dlouhé zamyšlení, že tady bych dala něco jiného a sem bych přesunula tamto a tady ještě jednu hvězdu /protože na hvězdách ulítávám/ a jak tak koukám, tak najednou kreslím úplně jinou deku. :-)
Chtěla jsem vám sem dát i původní obrázek, jak ta deka vypadala, ale jako na potvoru jsem si ho neuložila.
Škoda, ale ta původní byla pěkná. Tak se třeba povede i tato. Asi to nazvu projekt roku :-D
Bude samozřejmě jak jinak scrapová tzn. každý pes jiná ves. Odstřižků tu mám haldy.


PS: Ještě není dokreslená, tak jsem zvědavá, do jakých rozměrů mi to naroste :-)

6 komentářů:

Elianna řekl(a)...

Marti, ty jsi ďábel. Už teď se těším, jak bude vypadat ve skutečnosti.
Jo a jsem ostuda, koukala jsem na tvé předešlé příspěvky, smekám, jsi moc šikovná holčina :-)

barbora koňariková řekl(a)...

Tak na tuhle se těším a budu sledovat a ráda mrknu jak se vylupuje do své krásy. Doměčky já ráda.

Jablko v košíku řekl(a)...

Ta vypadá hodně dobře. Domečky a hvězdičky taky můžu. Budu se těšit na výsledek :-), Kája.

Avondster řekl(a)...

Ještě budu muset vybrat látky, nebo alespoň do jaké barvy to ladit.

Ajka řekl(a)...

Pěkně si čmáráš, to bude nekonečná deka:-))

mieke řekl(a)...

Ga zo door !
Dat gaat heel mooi worden.
Succes, gertjs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...