sobota 10. ledna 2015

Taštičky pro parádivé holčičky

Začínám mít látkový absťák. Neznáte to? Navíc jsem jedné dobré duši slíbila malou kapsičku na drobnosti.
Ale piplat se jenom s jednou?... Střihla jsem si hned na tři.
Doufám že se bude líbit.



5 komentářů:

LucieH řekl(a)...

Všechny jsou krásné, ta třetí s notičkama a převládající červenou:-)parádní.O absťáku mi povídej, více jak měsíc nečinnosti a teď jak jsem sedla k vaku na lyže z nutnosti,tak se mi hrnou nápady a čas????Ale už jsem se do toho zase vpravila.Teď tedy myšlenky více lítají v zařizování obýváku ,jídelny a mé pracovny zároveň, s tím souvisí přestěhování postele v ložnici aby se do té nejmenší místnosti vešla i skřín na látky...no práce hodně počínaje vymalováním,ale už se moc těším a doufám, že to nebude trvání půlroku až rok ale max.2 měsíce.Jsem optimista.Těším se na další výtvory a fotečky:-)

Avondster řekl(a)...

Takže č. 3 vyhrálo? :-)

Hanka V. řekl(a)...

Už jsem chválila u Bellet, ale ještě jednou tady-jsou skvělé, krásné látky:-)

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Tenhle Bellet střih mám moc ráda a vybrala jsi k nim skvostné látečky :-)

mieke řekl(a)...

Leuke tasjes heb je weer gemaakt.
grtjs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...