středa 18. února 2015

Panenka Barborka

Když jsem tuhle panenku viděla, věděla jsem, že na ni jednou dojde.
Jen jsem netušila, že tak brzy.
Jsem s prostřední cácorkou doma na paragrafu, a tak jsem měla zase potřebu něco kutit.
Šila se náramně, ale ještě před dokončením ji zabavila naše nejmladší - dokonce s ní byla už i ve školce :-)
Panenka je to krásná a velikostně tak akorát k pomazlení :-) - porodní míra je 65 cm ;-)

Jinak došívám různé kostlivce, kteří mi straší ve skříni, protože venku se kvapem blíží jaro, tak abych pak měla volněji.
Už jsem dokonce zasela bazalku.
Jo a rozhodla jsem se, že si zkusím vypěstovat zázvor. Doufám, že to dopadne lépe, než když jsem zkoušela vypěstovat na našem balkóně třeba stévii - sežrali ji mšice a nebo cuketu - rostlina to byla obrovská a na ni 1 - slovy jedna cuketička.






6 komentářů:

Věrka řekl(a)...

... ta se ti povedla :-)
měj se fajn Věrka

Věrka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Hanka V. řekl(a)...

Ta ti ale vyrostla:-)))

Jablko v košíku řekl(a)...

Zdravím :-), je krásná, opravdu se povedla. Mám tyto hračky moc ráda :-), Kája.

Věra Šmerdová řekl(a)...

Povedla se. Fešanda to je. To děti ve školce záviděly.

Avondster řekl(a)...

Jste moc hodné. Ani jsem nestihla poděkovat, takže s opožděním tak činím. Děkuju, děkuju, děkuju.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...