úterý 3. února 2015

Vidím to modře

Zpívá se, že modrá je dobrá. Pohltilo mě čtverečkové šílenství :-D
Rozhodla jsem se, že si opět trochu vyprázdním šuflík do kterého si střádám různé odstřižky, které je mi líto vyhodit - což jsou vlastně všechny. Jsem sysel. 
A protože moje sysliště začíná nebezpečně přetékat, je třeba ho trochu uprázdnit
- a udělat místo na další :-)
Bude to deka, nebo spoustu malých polštářků - uvidíme. Až již bude alespoň 12 tak se rozhodnu.
Do té doby: "Čtverečkům zdar".

PS: Velikost jednoho čtverečku cca. 30x30 cm.






4 komentáře:

Hanka V. řekl(a)...

MOc pěkné, jen tak dál:-)

Ajka řekl(a)...

Já bych to taky radši viděla modře, ale holka má teď nějaké fialové období, tak holt šiju fialovou.-)))
Moc pěkné bločky máš.-)

LucieH řekl(a)...

Krásné a pro mě nepochopitelné sešívání kousíčků...já jak nemám pořádný kus látky:-)tak jsem nesvá:-)

mieke řekl(a)...

De blokjes zien er heel mooi uit.
grtjs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...