pátek 27. března 2015

Barevné jaro u nás doma


Jsem zakuklený zahradník a jaro miluju.
Nedávno jsme s holkama tvořily takové střapáky. Šikulky to zvládnou jiště levou zadní.

Potřebujete:
PET lahev, tři víčka, hlínu a nějaká semínka - a tavnou pistoli na přilepení víček.
PET lahev se odřízne, naplní hlínou a nasypou se semínky - my jsme použili zrní, ale klidně se dá použít řeřicha nebo něco podobného - jen ať vlásky rychle rostou. Přilepíte oči a nos, z papíru se dá udělat pusa - tu si tam doplnila naše nejmladší, které obličeje bez pusy iritují :-)
Oči buď přilepíte jako já, nebo je domalujete fixou - a pak už jen zaléváte a čekáte, ať tomu plešounkovi narostou vlásky. 
/těm našim už raší, a holky prohlásily, že ty kořínky vypadají jakou fousy/



Doma nám nesmí chybět primulky, které krásně rozjasní občas ještě pošmourné počasí.

  
Venku na balkoně přežila zimu kupodivu petržel i vavřín.

 Okno do kuchyně mi září žlutě.

 Do tohodle tmavě fialového krasavce jsem se zamilovala dnes na první pohled - a paní zahradnice byla tak hodná, že mi ho dokonce vytáhla z truhlíku :-D.
 

 Cibulky narcisek divže nevylezou z květníku.

A takto krásně mi to kvete.
  


Ale i bylinky, které teprve raší se nenechávají zahanbit. Třeba řeřicha...

 tymián 

 ...nebo bazalka.

Trochu jara jsem si donesla i domů - zlatice
 Předzahrádka už taky rozkvetla.



A když tak příroda hýří barvami - udělali jsme si k večeři taky barevnou... krupicovou kaši :-D

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Jů, tak krásně barevnou krupičku jsem ještě neviděla:-))
Střapáči supr!

Věra řekl(a)...

Krásné kytičky.-)Krupička super .-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...