pondělí 4. května 2015

Na zahrádce

Jsem to ale ostuda, takhle dlouho nenapsat ani řádku. Jenže duben začíná narozeninami, pak byly Velikonoce, pak konečně trochu jarní počasí, kdy se dalo vyjet na kole a na in-line bruslích a nakonec jsou zase narozeniny a svátky... No a čas není natahovací - škoda. Potřebovala bych ho tak 2x víc abych všechno stihla, ale to asi každý, že?

Navíc venku to všechno nádherně kvete...
Takhle vypadá rozdíl mojí předzahrádky v březnu a dnes.


Tohle jaro mi přijde nějak extra povedené - narcisky vykvetly úplně neuvěřitelně - a hodně dlouho. A ani bylinky a rostlinky se nenechávají zahanbit.



Větší květináče a truhlíky jsem už přesunula ven a rajčátka umístila do provizorních, ochranných fóliáčků kokakoláčků.




Tulipány pro mě byly letos překvapením - ten střapatý jsem asi koupila omylem, ale je nádherný.



Srdcovky nikdy nezklamou. Zvlášť ty co milovali zahrádky svých babiček a prababiček. Už mám zase pro tento rok další 2 žádosti o odnože :-)



Za chvíli se to zazelená a zaroste celé - a nebudu muset ani plet otravný plevel - hurá.



5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Paráda Marti, krásně rozkvetlá zahrádka:-))

LucieH řekl(a)...

Nádhera.....

Mery13 řekl(a)...

Paaaani maš to nádherne. A ten rozdiel za mesiac je neuveritelný.

Katie K řekl(a)...

wau, to je obrovska zmena :-) nadherne vsetko kvitne a tie narcisy su prekrasne...vlastne vsetky kvietky :-)

mieke řekl(a)...

Mooi en gezellig, een tuin waar alles groeit en bloeit.
grtjs Mieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...