pondělí 11. dubna 2016

Klubou se kabelky

Nejenom venku se všechno klube do krásy. Květinky už vystrkují svoje hlavičky a příroda dostává příjemně zelenou barvičku. Nu a mě se tu pomaloučku klubou do krásy dvě menší kabelušky. Už je to dlouho, co jsem nějaké šila, tak mě trochu potrápily, ale myslím, že se povedly na 1. Doma odolávám dotěrným dotazům cácorek "Mami, a čí budou???" "A nemohla být tahle moje?" "A nemohla by jsi mi ušít taky takovou, ale lůžovou?"To abych si zařídila velkovýrobnu :-)
Jsou to sympatické kabelky - ale pro moji potřebu příliš malé - vždyť by se mi tam nevešlo ani 10 rohlíků a půlka chleba ;-)









Až dodělám i popruhy, tak si je nafotím na těch našich modelkách - ať z toho také něco mají :-) a šup s nimi na Fler.

1 komentář:

Věra Šmerdová řekl(a)...

Moc hezky vymazlené kabelušky. To se nedivím, že se malým modelkám líbí.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...