pondělí 25. dubna 2016

Taška Skrepovka První

Rozhodla jsem se že je zase potřeba provětrat zbytky látek. Mám je v průhledném pytli v ložnici na skříni - takže bezva výhled.
Zajímavé je, že jsem začala šít vlastně proto, abych se zbavila zbytků látek, které se mi doma hromadily.
Tak tento záměr se tak trochu nepovedl. Zbytků spíše přibývá a přibylo i nových látek.
Ale těch zbytečků je potřeba se průběžně zbavovat :-) většinou z nich vznikají deky, ale teď mám jakési taškové období, a tak šiju jednoduché tašky přes rameno.


Scrap = zbytek, kousek, útržek
- proto Skrepovky

V průběhu šití mi bohužel došla výztuha - tak byl čas na další objednávku, no a když už objednávám výztuhu, tak proč tam nepřihodit i nějakou pěknou látku, že... :-) To je takzvaně nekonečný příběh. Ach, jo.
Ale nakonec není úplně podle mých představ. Znáte to, máte nějakou představu a ono to nakonec vypadá, no možná ne úplně, ale jinak. Takže jsem se rozhodla, že ji podaruju. Jen tak. Ale posílat se mi ji nechce, tak ji hodím k dispozici na FCB. Uvidíme, kdo si o ni řekne. ;-)







5 komentářů:

mieke řekl(a)...

Haha, het blog vraagt of het vertaald moet worden .
Ja .
Er is geen touw aan vast te knopen, aan de vertaling die ik krijg.
Je hebt een zak / tas gemaakt !?!?!
groetjes Mieke

Napadnicek řekl(a)...

Ahoj Martine,hezká, divoká.

Napadnicek řekl(a)...

Ahoj Martine,hezká, divoká.

Avondster řekl(a)...

Dani dík - ale na mě je moc usedlá ;-)

Avondster řekl(a)...

Mieke, het is een scrap tas. Het ziet wat anders, dat ik bedoelde, dus ik heb haar naar fcb gegeven - hoe heeft als eerste geschreven, die heeft ze gekregen. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...