pondělí 16. května 2016

Kloboučkománie


Blíží se léto, a tak bylo potřeba udělat zase nějaké letní kloboučky - do zásoby. Z některých holky vyrostly, některé se někam založily, a tak se trochu zásoby ztenčily.
I když loni nebyly kloboučky IN. Holky chodily většinou jen v kšiltovkách.
Kloboučky jsou oboustranné, takže je potřeba udělat vlastně pro jeden klobouček, dva kloboučky polotovary a ty sešít k sobě. To pak třeba vypadá u nás jako na obrázku nahoře. Kloboučky kam se podíváte.
Škoda, že já nejsem kloboukový typ. Naše nejstarší si může nasadit na hlavu cokoliv a sluší jí to. Já vypadám ve všem jako .....



Látek je dostatek, trochu jsem se rozmáchla a nakoupila u Mellu ve velkém :-)
Přišel balík, a já se kochala, přerovnávala, hladila - prostě velká závislost ;-)
Uviděl mě manžel a povídá: "Si vyhrála ve Sportce, nebo co?"
 !!!Bacha, začíná se orientovat, kolik takové látky stojí!!! :-)


1 komentář:

LucieH řekl(a)...

Téda...já se bohužel nebo spíš bohudík rozšoupla také ,ale v jednobarevném softu a docela si říkám, že bych se měla trošku přesměrovat na bavlnu neboť tam je barevnost úžasná a u meluzínky jsem nenakupovala dlouho a poslední zbytky upotřebím max.na peněženčičky:-(S klobouky to mám stejně vypadám jak tydít a dětem sluší vše....Anežka má odlonska dva....závidím oranžové kočky...mám jen tyrkysové...oranžové měla Anežka kratásky s kloboučkem jako roční dítko...pak už nebyly:-(ale neva musím zase hoooodně prodat abych si dopřála na léto nějakou tu bavlnu:-)
Dnes mám za úkol ušít Vojtíkovi taštičku vyztuženou na foták...no on by i vyměnil nejraděj foták co zdědil po mně:-)ale na to si hošík počká.Jak ty děti jsou náročné...je fakt, že ho bere babička fotit,tak vidí co mají ostatní za kousky a on...no musí vydržet ještě pár let až si pořídím já nový a on zase zdědí:-)Krásné šití a těším se na další záviděníhodné fotky:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...