čtvrtek 4. srpna 2016

Červencové výletování

Začátkem července jsme trochu výletovali - cácorky byly u babi a tak měli mamka s taťkou volno. A když už jsme byli v těch východních Čechách, rozhodli jsme se vrátit se do mládí a zajet na pár dnů do Krkonoš. Udělat nějaké výšlapy.
Lenošně jsme si vystáli frontu na lanovku na Sněžku a pak už se šlo - procházkou zpátky do Pece. Honem pryč, protože tam bylo lidí jak mravenců. Překvapila mě otevřená Luční bouda - pravda, v Krkonoších jsem už dlouho nebyla. Mají tam bezvadné domácí rohlíky (velikostně asi 60 cm :-)) a borůvkové koláče. Chuť na borůvky jsem musela nějak uspokojit, protože ať jsem hledala jak chtěla v borůvčí u cesty jsem nenašla ani jednu borůvku. Bylo fajn, že skoro na každé chatě měli nějakou domácí limonádu ve džbánku, bylo horko a taky žízeň - tak jsem vyzkoušela levandulovou, zázvorovou a okurkovou s limetkou.

Jídlo bylo také dobré - jednou jsme si na večeři vyšlápli na Lidickou boudu a podruhé jsme večeřeli na Žižkové boudě, kde jsme byli i ubytovaní.
Počasí nám přálo a zmokli jsme jen docela málo ;-) 
Dva dny utekly a třetí den jsme už vzdali, protože byla docela zima a poprchávalo, a tak jsme se jeli zrelaxovat do Pardubic do aquaparku, když jsme to měli po cestě.




A protože jsem ani doma nezahálela, mám několik lahviček různých bylinkových olejů - s bazalkou a česnekem, estragonový tymiánový a na osvěžení ochucená voda třeba s citrónem a malinami ve džbánku z Deštenského tavení skla chutná obzvlášť výborně ;-)



Doma jsem si to chtěla ozdobit v námořnickém stylu, ale přes to výletování  mi moc nezbyl čas, tak mám jen pár roztomilých modrých srdíček s kotvičkami.

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...