úterý 30. srpna 2016

Ještě pár dnů

Konec prázdnin mě nějak vyburcoval k činnosti. Zase mě hrozně začalo bavit hrabat se látkama - zatím jsem ještě odolala a žádné nové nekoupila, ale to to přijde... :-) Začalo to jak jinak pytlíkama na přezůvky do školy. To by jeden nevěřil, kolik jich takové tři školou povinné cácory potřebují (no ano, už i naše nejmladší bude letos poprvé velký školák - kde jsou ty doby, kdy jsem slzela nad tou nejstarší, jak to hrozně utíká) 3x na papuče, 3x větší na tělocvik, 1x baťoho-pytlík na plavání + Xx na několik dalších kroužků. A to jsem ještě neprozřetelně slíbila nové pouzdro na flétnu. Že mě pusa neupadla. Samozřejmě Jani nechce nic obyč, ale duhové - žluté, oranžové, červené, fialové... A maminka bude sešívat a sešívat.

Jsem moc ráda, že zase můžu tvořit. To období, když jsem se potýkala s vyhořením a i pár měsíců poté jsem byla nešťastná z toho, že do žádného šití, ani lepení vůbec nemám chuť. Nápady nepřicházely a nešlo vůbec nic. Jsem moc ráda, že už to mám za sebou. To když řeším, jaké látky použiju, jaký postup a pak když udělám poslední steh, tomu se nic nevyrovná.
 


  


Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...