čtvrtek 1. září 2016

Diáře

Paráda, to jsem se zase vyřádila, teď už jen sedím u televize a došívám lemy.
Potřebovala jsem na svoje nápady nějaký ten blok, ideálně samozřejmě aby se tam dalo něco nalepit, doplnit, dodat, přehodit strany...
Našla jsem doma dva kari bloky - značně opotřebované a dost nevzhledné. Tak jsem se rozhodla je vylepšit - něco na způsob upgrade na vyšší level :-) Přidala jsem stuhu, jako záložku a jako zavírání jsem jednoduše použila gumku. Prostě ji přetočím a blok se nerozevírá.
Modrou látku s klíckami jsem si zamilovala na první pohled, jen co jsem ji u Mellu uviděla a použít látku s hodinami mi přišlo u takového bloku docela vtipné. Čas nemilosrdně utíká tik, tak, tik, tak.
Už je skoro hotovo. Teď už se budu jen kochat - a až se dokochám, tak třeba jeden uvolním k prodeji ;-)

 









            

3 komentáře:

LenkaH. řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
LenkaH. řekl(a)...

No to je teda pecka!!! Krásné látky a moc pěkně jsi to ušila!!!

Avondster řekl(a)...

Díky, Leni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...