pondělí 17. října 2016

Ladím


Nejdříve jsem šila obal na mobil. Měla jsem stejný, ale bohužel světlejší a zjistila jsem, že to není moc praktické :-)   Navíc jsem ho potřebovala obohatit o kapsičku na vizitky a ideálně ještě jednu praktickou kapsičku na moje oblíbené seznamy - nákupní, pracovní, organizační ... :-)
Vypodšívkovaná.



Občas potřebuji přenést nějaké doklady. To když jdu za klientem a zrovna nemám v ruce kufřík s noťasem, kde se nějaké to lejstro vejde. V kabelce by se mi to pomačkalo a igelitku... No, to profesionálně moc nevypadá. A tak vznikla HOPtaška.

S jedním uchem přes rameno /nesnáším, když mi to druhé padá/, veliká tak akorát, aby se do ní vešlo pár složek formátu A4. S nějakou tou kapsičkou uvnitř na mobil, propisky a další drobnosti. Zapínání jednoduché na magnet.

A když zrovna nenosím papíry, vejde se do ní i malý nákup.... a navíc mi ladí s obalem na mobil :-)

Ostatní HOPtašky /kromě této/ budou v prodeji na Fleru /vložím během tohoto týdne/.



 

3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Skvělá práce:-)

Jablko v košíku řekl(a)...

Povedla se, Kája.

Avondster řekl(a)...

Děkuju. Jsem ráda, že se líbí.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...