pondělí 7. listopadu 2016

Když se to dobře seskládá

Skládaní bylo ústřední téma mého víkendu. 
Skládala jsem prádlo, skládala jsem k sobě patchworkové bloky až vznikla dětská deka - tedy vlastně 2, ale jedna byla už skoro rok v polotovaru složená ve skříni, do sklenice jsem skládala hermelín - to bude ňamka a taky jsem trochu pracovala a seskládala jsem 2 pojištění pro 2 mladé lidi a konečně si vytvořila pracovní blog - viz odkaz vpravo, z čehož mám opravdu radost. 
Prostě skládání bylo středobodem mého víkendu - a když se to dobře seskládá, tak to i dobře vypadá.
A protože jsem zjistila, že nejnavštěvovanějšími články v mém blogu jsou kupodivu ty se skládáním čajových sáčků, tak příště přidám další. Ať máte za dlouhých podzimních večerů co dělat :-) V podzimních plískanicích není totiž nic lepšího než si sednout k hrnku (v mém případě megahrnku) dobrého čaje
Dětská deka pro jednu skvělou kamarádku.
 

Mňamka, která se musí trochu nechat uležet.

5 komentářů:

Věra Šmerdová řekl(a)...

Moc krásně poskládané.

Eli-Anna řekl(a)...

Martinko, ty jedeš jako drak.
Jsi šikovná. Tohle šití obdivuji :-)

verpa řekl(a)...

Povedly se, u ne vítězí ta scrapová, druhá.

Jablko v košíku řekl(a)...

S šicím strojem se moc nekamarádím a tuhle dovednost obdivuji, Kája.

Avondster řekl(a)...

Hlavně mě to baví a je to relax po tom papírování v práci.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...